بهترین وکیل خانم برای طلاق در تهران

بهترین وکیل خانم برای طلاق، طلاق موضوعی که این روزها افراد زیادی با آن روبرو هستند. وجود وکیل خانم برای طلاق یکی از مهم ترین ارکان برای شروع روند طلاق می باشد. انتخاب اکثر بانوان سپردن کار طلاق خود به یک وکیل خانم ماهر می باشد.

قبل از این که بخواهیم در خصوص وظایف این وکیل صحبت کنیم، نیاز است تا با واژه طلاق آشنا شویم. طلاق به معنای پایان دادن به زندگی مشترک بین دو نفر می باشد. این واژه معانی دیگر را نیز در دل خود دارد و تعریف بالا را می توان ابتدایی ترین شکل از طلاق دانست.

زمانی که دو نفر از یکدیگر جدا می شوند، هیچ تعهدی نسبت به حقوق و تکالیفی که در زندگی مشترک داشته اند را ندارند. طلاق معمولا زمانی اتفاق می افتد که استحکام و انگیزه ای برای ادامه زندگی بین زوجین وجود نداشته باشد.

وکیل با تجربه برای طلاق

دو نوع طلاق در کشور ایران وجود دارد، طلاق بائن و طلاق رجعی. منظور از طلاق رجعی، طلاقی است که مرد پیش از به پایان رسیدن عده از تصمیم خود پشیمان شود و مجدد به سراغ همسر خود برود. منظور از عده مدت زمانی است که برای بانوان در نظر گرفته شده است و طی این مدت نمی تواند با شخص دیگری ازدواج نماید.

نوع دیگر طلاق بائن می باشد، در این نوع طلاق مرد حقی ندارد زمانی که از تصمیم خود پشیمان شد، به سراغ همسر خود برود. برای از سرگیری زندگی مشترک نیاز است تا خطبه نکاح مجدد بین آن ها خوانده شود.

در واقع مهم ترین و اصلی ترین تفاوت بین این دو نوع طلاق در همین موضوع است. طلاق بائن اما خود به سه دسته مجزای دیگر تقسیم می شود، که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.

طلاق قبل از رابطه زناشویی را می توان یکی از انواع طلاق بائن دانست. در برخی اوقات زن و مرد بلافاصله بعد از ازدواج به این نتیجه می رسند که ادامه زندگی به صلاحشان نیست. در این صورت حتی اگر رابطه جنسی بین این دو نفر نبوده باشد، باز هم نیاز است تا خطبه ازدواج مجدد جاری شود. طلاق زن یائسه نیز از دیگر موارد طلاق بائن می باشد.

زمانی که یک خانم یائسه می شود، دیگر قدرت باوری را ندارد، در این صورت اگر از همسر خود جدا شود نیاز است تا مجدد با وی ازدواج کند. سه طلاق شدن زن را می توان نوع سوم از طلاق بائن دانست.

بهترین وکیل خانم برای طلاق

وکیل خانم برای طلاق

پرونده های طلاق به سبب پیچیدگی هایی که دارند، باید از یک وکیل خانم برای طلاق در روند پرونده استفاده شود. اکثر بانوان به دلیل عدم آگاهی و نا آشنا بودن با این روند، نیاز دارند تا از یک وکیل استفاده کنند.

وکیل به سبب آشنایی با جریان های طلاق می تواند در این راستا بسیار کمک کننده باشد. در صورتی که قصد داشته باشید تا از همسر خود جدا شوید نیاز است تا وکیل برایتان دادخواست طلاق را تنظیم نماید.

طلاق در ایران ، دارای انواع و اقسام مختلفی می باشد. طلاق ممکن است به صورت یکطرفه ( از طرف زن یا مرد ) باشد یا به طلاق توافقی. اگر طلاق توافقی باشد نیاز است تا زوجین به مدت 5 جلسه به مشاوره روانشناسی بروند.

بعد از گذراندن این دوره در صورتی که مشاور تشخیص دهد که ادامه زندگی مشترک امکانپذیر نیست و زوجین اصرار بر طلاق دارند نسبت به صدور گواهی عدم انصراف از طلاق اقدام می نماید. چنانچه در این مرحله مشکلی به وجود آید، وکیل طلاق در این مورد می تواند کمک شایانی را به شما بنماید.

در صورتی که طلاق به درخواست زوجه باشد ، زوجه باید یا به دلیل تحقق شروط ضمن عقد نکاح و یا به دلیل عسر و حرج تقاضای طلاق کند. در خصوص شروط 12 گانه باید شروط 12 گانه ضمن عقد نکاح محقق شود مانند بچه دار نشدن مرد به مدت 5 سال.

بهترین وکیل خانم برای طلاق

یا اینکه زن در شرایط عسر و حرج باشد. اثبات و احراز عسر و حرج زوجه در دادگاه  باید توسط وکیل  خانم برای طلاق صورت گیرد. عسر و حرج شرایطی است که ادامه زندگی مشترک برای زن ، با مشقت و سختی باشد. مثل زمانی که شوهر اعتیاد دارد ، یا زن را مورد ضرب و شتم قرار می دهد. این مورد را می توان سخت ترین مرحله در پرونده های طلاق دانست.

از آنجایی که اثبات شروط 12 گانه و اثبات عسر و حرج زن برای طلاق سختی های زیادی را دارد، پس نیاز است بانوان با یک وکیل با تجربه برای طلاق که در رزومه کار خود پرونده های طلاق موفقی را دارد، همکاری نمایند.

در صورتی که درخواست طلاق از طرف مرد باشد از آن جایی که طبق قانون کشور ما ( ماده 1133 قانون مدنی) حق طلاق با مرد می باشد مرد می تواند زنش را هر وقت که خواست ، طلاق بدهد و نیازی نیست که مرد دلایلی برای طلاق به دادگاه ارائه دهد.

البته اینطور برداشت نشود که در صورت طلاق زوجه، زوج در قبال مهریه و نفقه مسئولیتی ندارد، بلکه باید به صورت تمام و کمال مطالبات وی ( مهریه ، شرط نصف داریی در صورتی که این شرط را در عقدنامه امضاء کرده باشد، نفقه ایام عده ) را پرداخت نماید.

بهترین وکیل خانم برای طلاق

هزینه وکیل خانم برای طلاق

هزینه وکیل خانم برای طلاق با توجه به شرایط پرونده و مستندات زوجه و به صورت موردی و توافقی بین وکیل و موکل در نظر گرفته می شود وهزینه ثابت و مشخصی ندارد . برای اطلاع از حق الوکاله وکیل، بدوا باید به همراه مدارک و مستندات به دفتر مراجعه کنید. هزینه وکیل بعد از بررسی مدارک و بعد از مطالعه پرونده اعلام خواهد شد.

مشاوره حقوقی طلاق با وکیل خانم

گروه وکلای یعقوبی با دارا بودن وکلای خانم در زمینه دعاوی خانواده اخص طلاق شرایطی را فراهم کرده است که شما عزیزان بتوانید به صورت تلفنی و آنلاین از طریق واتساپ با وکیل خانم مشاوره نمائید. همچنین اگر نیاز به تنظیم دادخواست و یا تنظیم لایحه دارید می توانید با وکلا مجرب ما  تماس بگیرید.

شماره وکیل طلاق در غرب تهران

در صورتی که در غرب تهران ساکن هستید می‌توانید از خدمات مشاوره وکیل متخصص طلاق تهران استفاده  کنید و بهترین و دقیق ترین راه رسیدن به نتیجه  را در کمترین زمان دریافت کنید .

برای مشاوره با وکیل خانم برای طلاق با شماره های زیر تماس بگیرید :

09128478662

02144974361

نشانی دفتر : فلکه دوم صادقیه ، مجتمع تجاری طلا، طبقه 5 ، واحد 4

ساعت حضور 9 تا 20  ( فقط با هماهنگی قبلی )

3.2/5 - (6 امتیاز)