بهترین وکیل دادگستری در تهران

بهترین وکیل دادگستری در تهران، در این نوشته به معرفی بهترین وکیل در تهران می پردازیم. شما می توانید حسب مورد بر اساس نیاز خود از بین آنها انتخاب کنید. می‌دانید که انتخاب بهترین وکیل در هر حوزه بسیار مهم می باشد و انتخاب وکیل متخصص و با تجربه در پرونده در سرنوشت پرونده بسیار تاثیر گذار است. زیرا، انتخاب وکیل کم تجربه ممکن است صدمات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

اگر ساکن تهران هستید و یا می‌خواهید بسته به نوع پرونده، بهترین وکیل دادگستری در تهران را پیدا کنید با ما همراه باشید. همانطور که می‌دانید انتخاب وکیل خوب و با تجربه در پرونده ها اخص پرونده های ملکی و کیفری بسیار حساس می باشد. زیرا اینگونه پرونده ها با مال و حیثیت اشخاص ارتباط دارد از این رو ما به معرفی وکلای با تجربه در حوزه تخصصی خانواده ، ملکی ، کیفری و ثبتی  و وصول مطالبات می پردازیم.

اگر به دنبال بهترین وکیل دادگستری در تهران برای پیگیری پرونده قضایی خود می باشید گروه وکلای یعقوبی شرایطی را فراهم کرده است که شما عزیزان بتوانید بر اساس موضوع پرونده به راحتی بتوانید بهترین وکیل متخصص در خصوص موضوع پرونده خود را پیدا کنید. در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین وکیل های تهران با ذکر تخصص و تجربه و نام و نشانی آن ها می پردازیم :

انتخاب بهترین وکیل دادگستری در تهران

آقای مهدی ملکی

مهدی ملکی بهترین وکیل دادگستری در تهران

* مهدی ملکی، لیسانس حقوق و کارشناس ارشد رشته حقوق خصوصی با حدود  20 سال سابقه فعالیت در امور قضائی (حقوقی و کیفری)

* وکیل پایه یک دادگستری در حوزه قضائی تهران از سال 1389.

1-  کارشناس حقوقی شرکت دوچرخه و موتورسیکلت سازی ایران (سهامی عام)

2- مسئول اداره حقوقی شرکت ایران دوچرخ (سهامی عام) از شرکتهای تابعه گروه بهمن.

3- کارشناس مسئول اداره حقوقی شرکت ایران دوچرخ.

4- رئیس اداره حقوقی شرکت ایران دوچرخ.

5- رئیس اداره حقوقی شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران (سهامی عام) از شرکتهای تابعه گروه بهمن.

از سال 89 به بعد :

6- مشاور حقوقی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران (سهامی عام)

7 – مشاور حقوقی مدیر عامل شرکت گواه (سهامی خاص) از شرکتهای تابعه ایران خودرو.

8- مشاور حقوقی مدیر عامل شرکت فولاد میانه (سهامی خاص)

9- مشاور حقوقی مدیر عامل شرکت حمل و نقل ترکیبی مواد معدنی گهر ترابر سیرجان (سهامی خاص)

10- مشاور حقوقی مدیر عامل شرکت هلدینگ گروه مدیریت سرمایه گذاری امید (سهامی عام) وابسته به بانک سپه.

11- مشاور حقوقی مدیر عامل شرکت پترو امید آسیا (سهامی خاص) وابسته به بانک سپه.

12- تهیه و تنظیم  قراردادهای حقوقی در شرکتهای مختلف / حضور در محاکم کیفری و حقوقی و دفاع از حقوق اشخاص حقیقی و حقوقی /  وصول مطالبات از اشخاص حقیقی و حقوقی/ اخذ آراء قضایی و مختومه نمودن پرونده های حقوقی و کیفری/ به ترهین نمودن اسناد (مال مرهونه) به نفع اشخاص حقوقی.

13- مشاور حقوقی مدیر عامل شرکت توسعه سرمایه گذاری گل گهر ( سهامی خاص ).

14- مشاور حقوقی مدیر عامل شرکت گروه توسعه ملی ( سهامی عام ) وابسته به بانک ملی.

خانم فاطمه یعقوبی

 فاطمه یعقوبی بهترین وکیل دادگستری در تهران

فاطمه یعقوبی وکیل پایه یک دادگستری کانون وکلای دادگستری مرکز و کارشناس ارشد حقوق خصوصی با 12 سال سابقه وکالت با ارائه خدمات حقوقی، کیفری، خانواده و در راستای تامین منافع و نیازهای حقوقی و قانونی موکلان به صورت مشاوره حقوقی حضوری، تلفنی و قبول وکالت و طرح و تعقیب و دفاع کلیه دعاوی حقوقی، وکیل کیفری، خانواده، و همچنین تنظیم لایحه و دادخواست توسط وکلای برجسته همواره آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در سراسر کشور به شرح ذیل می باشد  :

وکالت پرونده های کیفری : کلیه دعاوی کیفری نظیر کلاهبرداری، انتقال مال غیر، سرقت، خیانت در امانت، قتل، ضرب و جرح، صدور چک بلامحل، جعل و استفاده از سند مجعول، ترک انفاق، تهدید، توهین، نشر اکاذیب و سایر دعاوی کیفری.

وکالت پرونده های خانواده : کلیه دعاوی خانوادگی نظیر طلاق به درخواست زوجه، طلاق به درخواست زوج، وکیل طلاق توافقی، فسخ نکاح، مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت، فسخ نکاح، حضانت فرزند، مطالبه نفقه فرزند، مطالبه نفقه زوجه، استرداد جهیزیه و سایر دعاوی خانوادگی.

وکالت پرونده های حقوقی و ملکی : کلیه دعاوی ملکی (وکیل ملکی) و حقوقی نظیر الزام به تنظیم سند رسمی ملک، خلع ید، تخلیه ملک مسکونی، تخلیه اماکن تجاری، مطالبه اجاره بها، الزام به اخذ صورتمجلس تفکیکی، الزام به اخذ پایان کار، مطالبه سرقفلی، مطالبه وجه چک، مطالبه سفته، تقسیم ملک مشاع، دستور فروش ملک مشاع، تصرف عدوانی.

ادرس دفتر : فلکه دوم صادقیه ، مجتمع تجاری طلا، طبقه 5، واحد 4

شماره تلفن : 09128478662

در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی از بهترین وکیل دادگستری در تهران دارید می توانند با انتخاب یک وکیل متخصص و باتجربه در حوزه پرونده خود، با آرامش خاطر پرونده خود را به وکیل بسپارید.

خانم مریم حیدری مهاجرانی

مریم حیدری مهاجرانی بهترین وکیل دادگستری در تهران

مریم حیدری مهاجرانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با حدود ده سال سابقه وکالت صداقت و مسئولیت پذیری در قبال  موکل و در جریان قراردادن موکل در خصوص پرونده ایشان. وکیل  آماده مشاوره و ارائه خدمات  حقوقی و قانونی  به شما عزیزان  به صورت حضوری و تلفنی و قبول وکالت در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده می باشد.

وکالت در شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران و شرکت رادآوران صنعت

وکالت در کلیه دعاوی حقوقی و  ملکی مانند الزام به تنظیم سند ، خلع ید ، مطالبه وجه ، دستور فروش ملک  مشاع ، تصرف عدوانی ، مطالبه خسارت قراردادی ، دستور تخلیه ، حکم تخلیه و……

وکالت در کلیه دعاوی خانواده : طلاق به درخواست زوج ، طلاق به درخواست زوجه ، مطالبه نفقه ، مطالبه اجرت المثل ایام زندگی مشترک ، حضانت فرزند ، فسخ نکاح ، استرداد جهیزیه ، وکیل طلاق توافقی ، و سایر دعاوی خانوادگی

وکالت در دعاوی کیفری : کلاهبرداری ، انتقال مال غیر ، ترک انفاق ، تهدید و توهین ، ضرب و جرح و….

بهترین وکیل دادگستری در تهران چه ویژگی‌ و چه وظایفی دارد؟

برای انتخاب بهترین وکیل دادگستری در تهران در خصوص پرونده های قضایی باید وکیل منتخب دارای یک سری پارامترهایی باشد که برای انتخاب وکیل باید در نظر گرفته شود. گروه وکلای یعقوبی ویژگی های زیر را برای انتخاب بهترین به شما ارائه می کند :

1 – تخصص و تجربه در زمینه‌ های مختلف حقوقی و کیفری :

در گروه وکلای یعقوبی معرفی وکیل بر اساس نوع پرونده انجام می شود. زیرا، وسعت پرونده های قضایی در محاکم به گونه ای است که یک وکیل نمی تواند در همه موضوعات تخصص و تبحر و مهم تر اینکه تجربه داشته باشد. گروه وکلای یعقوبی بر این نکته تاکید دارند که وکالت فردی را بپذیرند که حقی مشروع و قانونی برای وی متصور است در غیر اینصورت پرونده توسط وکیل پذیرفته نخواهد شد.

2 – ارائه گزارش پرونده به موکل در مراحل مختلف دادرسی به صورت منظم.

3 – وجود وکلای دلسوز و کاردان :

یکی از مهم ترین ویژگی بهترین وکیل دادگستری در تهران دلسوز بودن وکیل و صداقت حسن شهرت وکیل می باشد. بنابراین، وکیلی را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی به او اعتماد کنید و مطمئن شوید که وکیل از منافع شما محافظت کند. سرلوحه گروه وکلای یعقوبی ، پذیرش پرونده بر اساس رعایت مصلحت و غبطه موکل و یافتن مسیر صیحیح  می باشد.

4 – بهترین وکیل باید به مواد قانونی، رای وحدت رویه و نیز نحوه دادرسی به موضوع پرونده احاطه کامل داشته باشد :

بنابراین، وکیل باید تمام مواد قانونی و رویه محاکم و پیگیری پرونده های حقوقی و کیفری آشنا باشد. بهترین وکیل کسی است که علاوه بر تخصص و تجربه در مواردی که نیازی به طرح دعوا یا شکایت در دادگاه نیست، موکل  را درگیر محاکم نکند. برای پیدا کردن بهترین وکیل تهران با ما تماس بگیرید.

در نهایت در خصوص انتخاب وکیل احتیاط کنید که در دام کارچاق کن ها و واسطه ها در اطراف دادگاهها نیفتید. زیرا استفاده از الفاظی مانند داشتن ارتباطات یا دریافت حکم در مدت دو یا 3 روز ممکن است برای شما وسوسه انگیز باشد و در دام این اشخاص بیفتید. حتما در خصوص انتخاب وکیل دقت کنید که به وکیل دادگستری وکالت دهید.

با بهترین وکیل خانم در تهران چگونه صحبت کنیم؟

در صورت نیاز به مشاوره با بهترین وکیل خانم در تهران می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس و درخواست مشاوره با بهترین وکیل زن برای انجام امور حقوقی خود را داشته باشید.

در صورتی که وکیل تشخیص دهید که مشاوره دقیق پرونده فقط با بررسی مدارک و مستندات امکانپذیر است حتما با رزرو و تعیین وقت قبلی به همراه مستندات و مدارک به دفتر مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که پرونده شما توسط تیم گروه وکلای یعقوبی بررسی و نتیجه پیشروی در پرونده به اطلاع شما خواهد رسید. سر لوحه گروه وکلای یعقوبی ، پذیرش پرونده بر اساس رعایت مصلحت و غبطه موکل و یافتن مسیر صیحیح  می باشد و اگر پرونده راه حلی داشته پذیرفته می شود.

شماره بهترین وکیل دادگستری در غرب تهران

در صورتی که در غرب تهران زندگی می کنید و نیاز به وکیل در غرب تهران دارید می توانید با شماره  های مندرج در سایت تماس و یا با تعیین وقت قبلی به نشانی فلکه دوم صادقیه، مجتمع تجاری طلا ، طبقه 5 واحد 4 مراجعه نمائید.

اگر نیاز به مشاوره حقوقی تلفنی با بهترین وکیل دادگستری در تهران دارید می توانید از ساعت 9 تا 20 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

مشاوره حقوقی با بهترین وکیل زن در تهران

در صورتی که برای حل مشکل حقوقی نیاز به مشاوره حقوقی با بهترین وکیل دادگستری در تهران دارید می توانید با شماره مندرج در سایت تماس بگیرید. توجه داشته باشید اغلب وکلای مجموعه ما خانم و بسیار دلسوز و با تجربه می باشند.

در مسائل خانوادگی و به دلیل شرایط خاص اجتماعی، برخی افراد نمی خواهند مسائل و مشکلات  خود را با وکیل مرد مطرح کنند و اغلب اشخاص ترجبح می دهند که با یک وکیل خانم مشورت کنند.

گروه وکلای یعقوبی شرایطی را فراهم آورده است که خانم هایی که درخواست وکیل خانم دارند به راحتی بتوانند با وکیل خانم ارتباط برقرار کنند. جهت مشاوره با بهترین وکیل دادگستری در تهران با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید

تماس با بهترین وکیل دادگستری در تهران

نشانی دفتر : فلکه دوم صادقیه، مجتمع تجاری طلا ، طبقه 5 واحد 4  (ساعات حضور 9 تا 20 فقط با تعیین وقت قبلی).

شماره همراه  09128478662 خانم فاطمه یعقوبی

3.1/5 - (30 امتیاز)